Forbehold & ansvarsfraskrivelse

Krystal & HealerHuset tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer, udgåede varer og force majeure, herunder mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

Indholdet på vores website/facebook/twitter/instagram/mail anvendes udelukkende for egen risiko og regning.

Al information på vores website/facebook/twitter/instagram/mail skal på ingen måde opfattes som medicinsk rådgivning eller anvisning, eller på nogen måde ses som erstatning for rådgivning af din egen læge eller anden professionel medicinsk eller sundhedsmæssig rådgivning. Du bør altid kontakte din egen læge og søge rådgivning om produkterne, inden du anvender vores produkter.

Frasigelse

Krystal & HealerHuset frasiger sig ansvaret for forkert eller uhensigtsmæssig anvendelse af vores produkter, herunder – men ikke begrænset til – egen behandling af sygdomme og problemer med vores produkter. Vores produkter bør ikke forveksles med medicin og bør aldrig anvendes som et alternativ til medicinsk behandling. Krystal & HealerHuset frasiger sig ansvaret for enhver direkte eller indirekte skade, der måtte ske som følge af at have anvendt information eller produkter fra dette website.

Har du problemer med helbredet, skal du tage kontakt til hospital eller egen læge.

Krystal & HealerHuset sparer ofte en del administration og andre udgifter ved at sælge online. Det er derfor også i mange tilfælde billigere for dig at handle hos os online. Bemærk derfor, at priserne på hjemmesiden kun gælder online bestillinger, og altså ikke hvis du afgiver din bestilling pr. telefon eller mail.

Fortrydelsesret & reklamationsret

Afbud - annulering - udeblivelse af tidsbestillinger

Ved evt. udeblivelse eller afbud senere end 48 timer før aftalte session, afregnes et gebyr på 75 % af sessionens pris, ved afbud senere end 3 timer før aftalte reservation afregnes et gebyr på 100% af sessionens pris grundet tids-reservation. Afbud skal ske telefonisk i telefontiden mandag - fredag kl. 9-18.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har bestilt varen. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. VÆDSKER – SPRAY – DUFT/æteriske olier & CBD OLIE eller andet med en holdbarhed som har været åben, TAGES IKKE RETUR!

Alle produkter skal returneres til os i deres originale EMBALLAGE, i uåbnet, ubrugt samt ubeskadiget tilstand, og være egnet til at blive solgt igen til en anden kunde, kan de sendes retur på din anmodning, og køber betaler for fragten.

Har du forespurgt om et produkt som vi har bestilt hjem til dig tages det ikke retur – BESTILLINGSVARER TAGES IKKE RETUR! Såfremt du ikke afhenter din vare i en pakkeshop mm., vil vi af fragt firmaet blive opkrævet en returfragt, som vi fratrækker prisen på dine varer såfremt du ønsker at få pengene retur for din ordre.

Her kan du sende dine varer retur https://return.shipmondo.com/krystaloghealerhuset

Alle forsendelser er forsikret så længe fragtfirmaet ønsker det (det er op til kunden selv at holde øje med dette) på følgende måde:

DAO med op til 1000 kr.
Postnord med optil 4800 kr.
GLS med op til 4500 Kr.
Bring med op til 4000 kr.

Hvis du ønsker at få pengene tilbage for dit køb tilbagebetales det efter en til hver tid gældende % regel:

Hvis der er indbetalt kontant, refunderes beløbet kontant ved afhentning af pengene

Hvis der er betalt via kort eller mobilepay tilbagebetales beløbet der, husk der kan gå op imod 10 dage før de er tilbage på din konto.

Reklamationsret

Krystal & HealerHuset yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven ved omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, afhængig af den konkrete situation. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug af varen, eller ved ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Er dine varer beskadiget under transport med din valgte leverandør/bud, på råber vi os muligheden for at fremsende dig en ny tilsvarende vare.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Krystal & HealerHuset indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder kunden returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering af emballage ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: Krystal & HealerHuset – mail: adm@krystal-healerhuset.dk

Hvis varen er i stykker ved ankomst SKAL VI BRUGE billede af emballagen udvendigt, og pakken indvendigt med pakkefyld, samt billede af varen der er gået i stykker, da vi ellers ikke kan få erstattet din vare ved de respektive transportfirmaer, og derved er der ej heller nogen erstatning til dig som kunde.

Bemærk at vi ikke modtager varer sendt pr. efterkrav. Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå. Dog vil du blive faktureret fragtprisen ved alle former for tilbagelevering af varen.

EU´s beskyttelse af dig som kunde

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til:

https://krystal-healerhuset.dk/kontakt-os/

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning her, kan du indgive en klage til forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.
Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Indkøbskurv

Select a Pickup Point